עורך דין מומלץ לגירושין

הליך גירושין הוא אירוע מורכב, אמוציונלי והרבה מהמקרים גם בירוקרטי. מצד אחד, כשיש כל כך הרבה רגשות מעורבים, קשה לנהל דברים בצורה מחושבת. מצד שני, בעזרת ליווי של עורך דין מומחה בתחום הסכסוכים במשפחה, עולים הסיכויים להתנהלות מקצועית ותוצאה שמקובלת על כולם. 

שלבים של הליך גירושין

הליך גירושין ופירוק "התא המשפחתי" הוא אחד האירועים המורכבים והקשים ביותר שיכול לחוות אדם במהלך חייו. מעבר לפרידת בני הזוג, הדבר בא לידי ביטוי בתחומים נוספים, לרבות סוגיית איזון המשאבים וחלוקת הרכוש שנצברו במהלך החיים המשותפים, זמני השהות של הילדים עם כל אחד מההורים, מזונות ילדים וכו'. 

רכוש

איזון המשאבים וחלוקת הרכוש שצברו בני זוג במהלך החיים המשותפים יכול להיות עניין מורכב למדי  במיוחד כאשר במרוצת השנים צברו בני הזוג נכסים המשותפים כדוגמת  חשבונות בנק, נכסי נדל"ן, מניות, עסק משפחתי וכדומה, חשוב מאוד ואף מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחום זה כדי להיות מודעים לזכויות שלכם. 

ילדים 

כשמדובר בילדים ישנן שתי סוגיות מרכזיות: זמני שהות ומזונות ילדים. על ההורים המתגרשים להחליט אודות מקום מגוריהם של הקטינים ואודות זמני השהות של הילדים עם כל אחד מהם. כמו כן, סוגיית מזונות הילדים יכולה להיות מושפעת ממספר גורמים שונים ביניהם, בין היתר, מזמני השהות, הכנסות כל אחד מההורים, גיל הילדים, צרכי הילדים ועוד.

חשיבות של ייעוץ ראשוני עם עו"ד 

אין זה משנה אם נשואיכם היו למשך תקופה קצרה או ארוכה, במקרים רבים זוגות ששוקלים להיפרד לא מכירים את הזכויות שלהם. 

זו בדיוק הסיבה לפנות לעורך דין שמתמחה בגירושין בשלב מוקדם, ככל הניתן, על מנת לקבל הסבר מקיף וממצה  אודות ההליך. אפילו אם אתם מכירים זוגות שהתגרשו ואו שמעתם על ההליך מחבר לעבודה או בן משפחה, יש חשיבות גבוהה לקבלת ייעוץ אישי והכוונה מעו"ד מנוסה בתחום דיני המשפחה.

 

דליהו רונן ושות' – משרד עורכי דין ונוטריון מציע שירותים משפטיים בתחום סכסוכי המשפחה. אנחנו כאן כדי ללוות את לקוחותינו לכל אורך הדרך הלא פשוטה הזו, החל משלב קבלת ההחלטה להתגרש ועד לקבלת גט בפועל.  צרו קשר עם משרדנו כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן