גירושין עם ילדים

גירושים עם ילדים – תהליך מורכב רגשית

גירושין עם ילדים הם אינם הליכים פשוטים בלשון המעטה. אלו הליכים שבמסגרתם בני הזוג צריכים להביט לא רק על עניינם האישי אלא בראש ובראשונה על טובת ילדיהם. מעבר להיבטים המשפטיים שמלווים את ההליכים הללו, בני הזוג חייבים להיות רגישים לילדים שרואים את הוריהם נפרדים, את התא המשפחתי מתפרק סופית ונקלעים פעמים רבות למצוקה נפשית בשל שכך.

טובתם של הילדים – ובפרט טובתם של קטינים הסמוכים על שולחן הוריהם – היא סוגיה שמקיפה את כל הליך הגירושין. גירושין עם ילדים כוללים בחינה מדוקדקת של סוגיות מורכבות הקשורות לילדים כמו מזונות, משמורת, זמני שהות, זמני שהות וכדומה.
כמו כן, גם החלטות שעוסקות לכאורה בבני הזוג בלבד, כמו חלוקת רכוש או מזונות אישה, יכולות להיות בעלות השפעה עקיפה וישירה על הילדים.

גירושין עם ילדים – בצורה מכובדת והדדית

גירושין עם ילדים, כמו כל הליך גירושין, מומלץ לעשות בפשרה ובהסכמה. ככל שההורים ישכילו לסיים את פרק הנישואין ביניהם בצורה מכובדת והוגנת על ידי גישור גירושין או בכלל, וככל שהם ידעו להציב את טובת הילדים בראש מענייניהם, כך ייטב. את המטרות הללו ניתן להגשים במגוון דרכים לרבות גישור גירושין ועריכת הסכם גירושין על ידי עורך דין גירושין, מחוץ לכותלי הערכאות.

משרד עורכי דין רונן דליהו הוא מהמשרדים המובילים בישראל בתחום הגירושין ודיני המשפחה. משרדנו מכיר במורכבות ובאתגר שרובצים לפתחנו בסיוע בהליכי גירושין עם ילדים.
אנו מייצגים את ההורים בכל הטריבונלים והערכאות ועושים ככל הניתן בכדי לסייע להם להגיע לגירושין בהסכמה תוך פגיעה מינימאלית בילדים ועם מבט הצופה את פני העתיד.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן