עורך דין גירושין

עורך דין גירושין – מלווים אותך לאורך כל הדרך

גירושין הם אירוע דרמטי שמפרק את התא המשפחתי וטומן בחובו השלכות הרות גורל על בני הזוג וילדיהם. זהו הליך שלא נולד בחלל הריק וכמעט תמיד גירושין נמצאים "באוויר" תקופה ממושכת.
במקרים מסוימים, הדרך לפרידה נסללה בעקביות לאורך שנים.
ייעוץ מקצועי של עורך דין גירושין הוא קריטי וחשוב כבר בשלבים המוקדמים ביותר.
התנהלות הצדדים בתקופה של טרום-הגירושין היא בעלת משקל רב לגבי דרכי הפעולה והתוצאות העתידיות.

תפקידו של עורך דין גירושין הוא להעניק ייעוץ משפטי וסיוע מקצועי במגוון הסוגיות שמרכיבות את המונח גירושין בישראל לרבות חלוקת רכוש, מזונות ילדים, משמורת ילדים, זמני שהות וזמני שהות, הסכמי ממון והסכמי גירושין, מתן גט (או סרבנות גט), מזונות אישה ועוד.

עו"ד גירושין – בין פשרה לגישור לבין בית המשפט

היות שכל משפחה היא עולם ומלואו, אין תיק גירושין הדומה למשנהו. עורך דין גירושים חייב לפעול במקצועיות תוך שהוא מנתח לעומק את הנסיבות העומדות על הפרק, מנטרל את רעשי הרקע ומפריד בין עיקר לתפל. תיקי גירושין הם מטבע הדברים תיקים אמוציונאליים העוסקים בתפר שבין דיני משפחה, דיני נפשות וזכויות אדם. כאשר בני הזוג המתגרשים הם גם הורים לילדים, ובפרט כאשר הם הורים לילדים קטינים, הדברים נאמרים ביתר שאת.

כל עורך דין העוסק בדיני משפחה יודע שגירושין אינם חייבים להיות מאבק משפטי מפרך ומתיש. נהפוך הוא. על פי רוב, הגישה המומלצת היא להגיע לכדי גירושין בהסכמה או פשרה. זאת למשל באמצעות כלים כמו גישור גירושין אפקטיבי, הסכם גירושין שנחתם מחוץ לכותלי בית המשפט ואפילו ניסיון אמיתי וכנה לשלום בית.

טיפים לגבר בהליך גירושין

הליך גירושין יכול להיות הליך מורכב ותובעני מאוד, הן עבור הגבר והן עבור האישה. עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה הוא קריטי עבור ליווי איכותי של שני הצדדים. הנה כמה טיפים להליך מנקודת מבטו של הגבר :

ראשית חשוב מאוד לשמור על חשאיות ועל דיסקרטיות. לא כדאי ליידע את הסביבה על  תהליך הגירושין כבר בתחילתו, רצוי לגבש תחילה אסטרטגיה משפטית עם עורך הדין המייצג אותך. 

שנית, חשוב מאוד לאסוף כל  מידע רלבנטי לרבות מסמכים, חשבוניות, קבלות, תעודות וכל מסמך שיכול להוות ראיה להמשך ההליך הממשפטי. הכל כמובן בהתציעצות עם עו"ד..

חשוב מאוד שעורך הדין ימליץ לך לגבי התביעות שכדאי להגיש – על מנת לשמור על זכיות רכושיות וכספיות וכיצד להגיש אותן בצורה נכונה.

בכדי למנוע מקרה של הסתה של הילדים , חשוב מאוד שתהיה מעורב ונוכח בחיים של הילדים, הן במסגרות החינוכיות והן בבית. עדיף לעשות הכל בכדי להימנע ממצב של ניכור הורי.

טיפים לאישה להליך גירושין

יש לשמור על דיסקרטיות וחשאיותו ולהמתין שתגבשי ביחד עם עורך הדין אסטרטגיה משפטית.

שנית, יש לאסוף כל מסמך שיכול להיות ראיה ולתת לעורך הדין להיעזר בו.

חשוב מאוד להימנע מקשר זוגי מחוץ לנשואים או חלילה בגידה הדבר לא רק שעלול ליצור מתח כעסים ולמנוע פתרון סכסוכים בהסכמה אלא גם עלול להקשות על ההליך בבית הדין הרבני.

חשוב להתייעץ למן תחילת ההליך עם עו"ד מקצועי ומנוסה בדבר הערכאה המשפטית שיש לנהל את ההליכים , אלו תביעות להגיש וכיצד להגן על זכיותך.

ודבר אחרון, חשוב שתזכרי שאסור לערב את הילדים בסכסוך וכן לא לאפשר לצד השני לעשות זאת, על מנת שלא יפגעו.

עו"ד דליהו – מומחה בדיני גירושין

משרד עורכי דין רונן דליהו הוא מהמשרדים המובילים בישראל בדיני משפחה וגירושין. כמשרד המציע שירותי עורך דין גירושין בתל אביב, אנו מלווים לקוחות רבים ברגישות ובמקצועיות. לצד שאיפה מתמדת לפתרון סכסוכים משפחתיים בהסכמה ובפשרה, משרדנו יודע לעמוד איתן לימין לקוחותינו בכל הערכאות והטריבונלים.

בנוסף, משרדנו מתמחה בהליך גירשון ברבנותהתרת נישואיןסכסוכים משפחתיים ועוד.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן