הסכם ממון לפני נישואין

הסכם ממון לפני נישואין – להגיע להסכמה

גירושין הם עסק לא פשוט. הניסיון להפריד ולחלק רכוש, ילדים וחוויות חיים שנצברו על פני השנים תמיד מעלה מורכבויות רגשיות וכלכליות רבות. כדי להסדיר לפחות את אופן חלוקת הרכוש, קבע המחוקק שבהיעדר הסכם המסדיר את אופן חלוקת הרכוש במקרה גירושין , יתחלק הרכוש בין שני בני הזוג באופן שווה בהתאם לחוק יחסי ממון.
למי שחרד מפני התנגחות עתידית על חלוקת הרכוש בעת הליך הגירושין, העניק המחוקק אפשרות להגיע טרם הנשואים להסכם ממון, שייחיב בעת חלוקת הרכוש במועד הגירושים.
הסכם ממון שנחתם לפני נישואין עשוי לסייע לכם להגן עליכם מפני סכסוכים מיותרים, אובדן רכוש והיגררות מתישה בבתי משפט במקרה של גירושין (גישור גירושין).

מה זה הסכם ממון שנחתם לפני נישואין?

הסכם ממון שנחתם לפני טקס הנישואין הוא הסכם משפטי מחייב שמגדיר איזה רכוש נכנס תחת הקטגוריה של "רכוש משותף" ואיזה רכוש נשאר בבעלות נפרדת של כל אחד מבני הזוג.

למה לעשות הסכם ממון לפני כניסה לנישואין?

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בדרישה להסכמי ממון לפני נישואין. עלייה זו משקפת את ההכרה של יותר ויותר זוגות שגירושין במסגרת בית משפט לענייני משפחה אינם תהליך נעים כלל ועדיף להימנע ממנו במידת האפשר.

 

יתר על כן, חלק מההורים של בני הזוג עומדים על כך שייחתם הסכם ממון טרום נשואים, כדי למנוע בריחה או זליגה של מתנות והענקות רכושיות וכספיות שנתנו לילדהם לפני הנשואים (עורך דין גירושין).
הסכם ממון טרום נישואין חשוב במיוחד עבור זוגות שהגיעו אל קשר הנשואים עם רכוש רב או במקרה של פערי רכוש בינהם או בכל מקרה אחר שיש להם רצון ו/או חשיבות להסדיר אחרת מהחוק את הענינים הממונים והרכושיים למהלך קשר הנשואים.

משרדנו עומד גם לצד לקוחות אשר נפגעו במקרים של הפרת הסכם גירושין, גישור גירושין, מזנות ומדור וכדומה.
כמו כן, משרדנו מתעסק בשלל תחומים נוספים כמו עורך דין ירושה, התרת נישואין, גירושים עם ילדיםחלוקת רכוש בגירושין ועוד.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן