סכסוכים במשפחה שמעורבים בהם ילדים

מחד, התא המשפחתי יכול להיות הדבר שמאזן אותנו בחיים, אבל גם זה שמוציא אותנו מאיזון כשהוא מתפורר. במקרים מסוימים שישנן מחלוקות, שלצערנו לא ניתן להגיע בהן להסדר בין בעל פה או  בכתב. אלה מצריכים טיפול מיוחד של עורך דין המתמחה בתחום דיני המשפחה. במשרד עורכי הדין דליהו רונן ושות' ישמחו להעניק להם שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר. שירות רגיש, עדין אך גם נחוש להשיג את מה שצריך עבור הלקוח. 

חשוב לזכור , תחום דיני משפחה הינו שונה מתחומי משפט אחרים ברמת הרגישות של המקרים והצורך להשלים את הפתרון במינימום זמן ופגיעה במרקם המשפחתי המורחב יותר. במקרים כאלה ואחרים תצטרכו לצידכם עורכי דין מקצועיים ומנוסים הבקיאים היטב בתחום ובעלי ניסיון רב בטיפול במקרים דומים. 

מהם הסוגים העיקריים של סכסוכים משפחתיים?

  • הסכמים משפחתיים – במסגרת המשפחתית ישנם סוגים שונים של הסכמים כמו הסכמי ממון, הסכמי גירושין, הסכמים בין ידועים בציבור או הסכמים שונים בתוך המשפחה. לעתים יש הצורך לערוך, לשנות, לבטל או לברור בהסכמים מסוימים ולצורך כך צריך עורך דין דיני משפחה ליישוב סכסוכים משפחתיים.
  • סכסוכים בין בני זוג – אלו הם סכסוכים נפוצים מאוד, בין אם מדובר בזוגות נשואים, זוגות חד מיניים או ידועים בציבור. אלה יכולים להיות בנושאים שונים ומגוונים, בענייני עסקים משותפים, גירושים, פריד, תביעות נזיקין, חלוקת רכוש ועוד.
  • סכסוכי נחלות – בעיקר פרשיות הקשורות לפירוק או חלוקה של נחלה, משק או פיצויים כספיים כלשהם. 
  • סכסוכים כלכליים במשפחה – בנוגע לתביעות בנושאים כלכליים, נכסים ונדל"ן, חלוקת עיזבונות בין היורשים ועוד.
  • חטיפות ילדים בינ"ל – במקרה של העתקת מקום מגורים של קטין בניגוד לאמנת האג החזרת ילדים חטופים.
  • סכסוכים הנוגעים בנושאים הקשורים ומתנהלים בבתי דין רבניים – בנושאי מדור ספציפי כתובה , גירושין ועוד.

 סכסוכים בין בני משפחה הן עניין נפוץ ויכול לפגוש אותנו מספר פעמים לאורך החיים. לרוב מדובר במקרה לא נעים עוד יותר מאשר עם אנשים זרים, מכיוון שמהאנשים הקרובים לנו ביותר נפגעים הכי הרבה. 

ועם זאת, המציאות לעתים מצביעה לנו על אפשרות אחת והיא להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום דיני המשפחה שיעזור לנו לנווט את הספינה לצד שלנו אל החוף. משרד עורכי הדין דליהו רונן ושות' ישמחו לעמוד לשירותכם לכל צורך. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן