סכסוכים במשפחה? כך תעברו את הליך הגירושין ברוגע

הליך הגירושין הוא הליך מורכב ועדין במיוחד. כל תיק גירושין עשוי להיות שונה מהשני ולכן אין דין אחד בנושא. כמו כן, החוקים המסועפים והפסיקות השונות תלויים בגורמים רבים כדוגמת האם קטינים מעורבים בהליך, מהו מצבם הכלכלי של בני הזוג, מהי הסיבה שבגינה רוצים הצדדים להתגרש ועוד. על מנת לעבור את ההליך  בצורה מיטבית, ברוגע ובפרק זמן קצר, חשוב להיוועץ עם עורך דין גירושין שילווה וייצג אתכם בהליך. 

דליהו רונן ושות', משרד עורכי דין ונוטריון פועל מעל 28 שנים בתחום דיני המשפחה והירושה  ומתמחה בענייני גירושין, זמני שהות קטינים, דיני מזונות, הסכמי ממון, סכסוכים משפחתיים ועוד. מעוניינים בפגישת ייעוץ? אנא השאירו פרטים כאן באתר או צרו קשר ישירות בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מהם סכסוכים משפחתיים וכיצד הם עשויים לבוא לידי ביטוי בהליך גירושין?

הליך גירושין עשוי לכלול בחובו סוגיות שונות של סכסוכים במשפחה, לאו דווקא של הזוג המתגרש. כמובן שסכסוכים בין בני הזוג המתגרשים יהיו הנושא העיקרי בכל הקשור לסכסוכים השונים בהם ידונו בהליך הגירושין ולרוב הם חלק אינטגרלי מכל הליך, כמו למשל תביעות נזיקין, לשון הרע או אפילו עיכוב מתן הגט. בנוסף ישנם הסכמים המתקשרים לנושאי ירושות, נכסים קיימים של בני הזוג ולעתים אפילו מעורבים בני משפחה נוספים. כמו כן לעיתים יש חילוקי דעות בנושא הסכמי ממון שנחתמו מבעוד מועד וסכסוכים רבים אחרים שיכולים להיות קשורים בזמני שהות עם הילדים, דיני מזונות, חלוקת הרכוש ועוד.

לסיכום

הליך הגירושין הינו הליך מורכב ועדין המשתנה ממקרה למקרה. אין חוק אחד המסדיר את הגירושין, והתוצאה תלויה בגורמים שונים כמו נוכחות קטינים, מצבם הכלכלי של בני הזוג וסיבות הגירושין. כדי לנווט את ההליך בצורה חלקה ויעילה, מומלץ לפנות להדרכה של עורך דין גירושין. משרד דליהו רונן ושות' הינו מציעים ייעוץ וסיוע בתחומים כמו שהות קטינים, מזונות, הסכמי ממון וסכסוכים משפחתיים. לסכסוכים משפחתיים יכולה להיות השפעה משמעותית על הליכי גירושין, לרבות נושאים כמו לשון הרע, טקטיקות עיכוב, סכסוכי ירושה וחילוקי דעות על הסכמי ממון. כמו כן עלולים להיווצר סכסוכים לגבי משמורת ילדים, מזונות וחלוקת רכוש.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן