סוגיות פופולריות בהליך גירושין והחשיבות של עו"ד גירושין בתהליך

הליך גירושין הוא אחד ההליכים המשפטים הנפוצים ביותר ובשל מכלול ההיבטים אשר טמונים בחובו הדבר הופך את ההליך למורכב ביותר. לכך יש להוסיף את הימצאותם של ילדים אשר נמצאים בַּתָּוֶךְ. הליך הגירושין משולב במגוון היבטים משפטיים: מזונות ילדים, קביעת זמני שהות של ילדים עם ההורים, חלוקת רכוש ואיזון משאבים, פירוש שיתוף ועוד. בהליכים מסוג אלו, חשוב שיהיה עורך דין גירושין מנוסה שילווה אתכם בהליך. אנו במשרד דליהו רונן ושות' נעמוד לרשותכם ולשירותכם לכל אורך הדרך, ברגישות ובמקצועיות בלתי מתפשרת. לפרטים נוספים וקביעת פגישה צרו קשר בטלפון או השאירו פרטים באתר.

סוגיות נפוצות בהליך גירושין

חלוקת רכוש – אחד הנושאים היותר מדוברים בהליך הגירושין הוא כמובן נושא חלוקת הרכוש ואיזון המשאבים. בהיעדר הסכם ממון כדין, באופן כללי,חוק יחסי ממון  בין בני זוג, תשל"ג-1973 הוא זה שיסדיר את הנושא של חלוקת הרכוש בין בני הזוג. חוק זה קובע שרכוש הנצבר במהלך שנות הנישואין יתחלק באופן שווה בין הצדדים. עם זאת, תמיד עשויים להיות משתנים העשויים להשפיע על חלוקה שונה מזו שהחוק קובע. ייצוג בתיקים מורכבים כמו למשל של אנשי עסקים ו/או מעולם "ההייטק" הכוללים חלוקת רכוש מגוונת ומורכבת חייב להיעשות באופן מושכל עם מומחיות רבה והיכרות עמוקה עם נפש האדם. חלוקת רכוש עושים רק עם עורכי דין מומחים, מנוסים ורציניים שעסקו באלפי תיקים.

קביעת זמני שהות של הילדים עם כל אחד מההורים – נושא חשוב נוסף אשר יעלה לדיון ככל וישנם ילדים המעורבים בהליך. במקרה שכזה, ככל וההורים לא יגיעו להסכמות, הערכאה השיפוטית היא זו שתקבע את זמני השהות.

מזונות – בשיטת המשפט הישראלית הדין הנוהג בכל הקשור למזונות נקבע עפ"י חוק לתיקון דיני המשפחה (מזונות), תשי"ט-1959. בהתאם לחוק זה ניתן לדבר באופן כללי על שלושה סוגי מזונות: מזונות בן הזוג; מזונות לילדים קטינים (חשוב להבהיר שהבסיס למזונות ילדים יהודיים היא ההלכה היהודית) ומזונות אחרים בהתאם לסעיפים 4 ו-5 לחוק. 

החשיבות של עו"ד גירושין זמין ומקצועי בהליך שלכם

הליכי גירושין, מטבעם, הם מורכבים מאוד, אמוציונאליים ולעתים רבות אורכים זמן רב, במיוחד אם שני הצדדים אינם מצליחים להגיע הסכמות הדדיות. עורך דין גירושין בתל אביב יסייע לכם לגשר בין בני הזוג, או לייצג את הצד שלכם בהליך, ולנהל את ההליך בצורה יסודית, אסרטיבית ונחושה אך גם כזו המתחשב בצרכים וברצונות שלכם להתנהלות מול הצד השני. ישנם סעיפים שונים והסדרים שונים שצריך להגיע אליהם בהליך זה ולכן חשוב יהיה להיות מיוצגים על ידי עורך דין מוסמך ומנוסה המתמחה בדיני משפחה ותיקי גירושין.

מעוניינים בייעוץ משפטי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו בפייסבוק
תוכן עניינים
דילוג לתוכן